Kunt u dit artikel niet (goed) lezen: Klik dan hier voor de web-versie

 

 

 CNEWS  September 2017

2 mooie projecten succesvol afgerond (en nog meer..)

September was een zeer drukke maand voor de CNE engineers. Ten eerste werd ESA AALSMEER (Exploitatie Sportaccommodaties Aalsmeer) in zijn geheel gemigreerd naar de CNE Cloud én werd het befaamde Stedelijk Museum Amsterdam definitef gemigreerd naar Xelion VoIP.

ESA

ESA beheert en exploiteert vele sportaccommodaties in Aalsmeer waaronder het onlangs verbouwde en uitgebreide zwembad De Waterlelie, de Bloemhof, de Proosdijhal, de Mikado en nog vele andere.
ESA werkte al in de cloud en belde al met VoIP telefonie maar vond dat het veel beter kon. Gesteund door de goede ervaringen met het Amstelveense Sportbedrijf, waar CNE al jaren de complete ICT voor haar rekening neemt, werd voor ons gekozen én voor Xelion als VoIP platform.

Met steun van ons complete team heeft projectleider Jim Kennedy in 2 fasen de migratie succesvol afgerond. Op 19 september ging het VoIP platform naar Xelion en een week laterlogo esa aalsmeer
ging het data-plaform met alle applicaties over naar de CNE cloud.

Bij de introductie van Xelion Voip is niet over één nacht ijs gegaan. De receptie-medewerkers werden uitgebreid geïnstrueerd om goed met het systeem te kunnen werken en zeer binnenkort volgt een zelfde trainingsronde voor de andere medewerkers. Dit heeft als consequentie dat de overgang naar Xelion als zeer positief werd ervaren. Het was natuurlijk even wennen, maar de voordelen van Xelion (o.a. het werken met de Xelion Softphone) zijn zo groot dat de korte gewenning geen bezwaar was. Uiteraard is van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bereikbaarheid van ESA sterk te verbeteren.

Bij de data-migratie was de verandering minder goed te zien waardoor training en instructie nauwelijks nodig waren. Wel is er een significante verbetering van de snelheid gerealiseerd én een eenvoudig manier van werken voor de meeste gebruikers. 

Integraal is ook de netwerk-infrastructuur van ESA grondig aangepakt: Beter Wifi bereik, hogere snelheden en een minder storingsgevoelige opzet.

Al met al heeft Jim Kennedy met zijn collega's een prachtige job neergezet waardoor ESA Aalsmeer weer optimaal uitgerust is voor het heden én de nabije toekomst.

Stedelijk Museum

Stedelijk logo

De ruim 150 medewerkers van het Stedelijk Museum belden al een aantal jaren tot grote tevredenheid met FreePBX-VoIP van CNE. Maar Xelion biedt natuurlijk veel meer, waaronder de felbegeerde vast-mobiel-integratie en dus besloot het Stedelijk Museum om over te stappen naar Xelion.

De eerste fase van deze migratie is donderdag en vrijdag succesvol afgerond door Dennis Smit, Jim Kennedy en Peter van Nijen in nauwe samenwerking met de ICT afdeling van het Stedelijk Museum.

De eerste fase bestond uit het één-op-één overzetten van de bestaande configuratie naar Xelion waarbij meteen alle toestellen automatisch van nieuwe configuraties werden voorzien door de Xelion auto-provisioning. Bij deze migratie zijn al meteen een aantal verbeteringen toegepast die tot kwaliteitsverbetering hebben geleid voor de medewerkers van het Stedelijk.

Eén van de belangrijkste functies die werd geïntroduceerd is het 'exclusief hotdesken', een unieke feature van Xelion. Hierbij kan elke medewerker zijn extensie/nummer meenemen naar elke flexibele werkplek in de prachtige burelen van het Stedelijk. Het 'exclusief' zorgt ervoor dat de hotdesking van de gebruiker op een andere werkplek ongedaan wordt gemaakt én dat op plek waar hij of zij gaat zitten ook de bestaande hotdesking teniet wordt gedaan. Dat voorkomt dat medewerkers telefoontjes krijgen die niet voor hen bedoeld zijn (omdat een vorige bewoner was vergeten om zich af te melden) én dat zijn eigen telefoontjes niet meer binnenkomen op een verkeerde werkplek. Deze bijzondere feature is speciaal voor het Stedelijk Museum gemaakt door de ontwikkelaars van Xelion, maar is natuurlijk ook beschikbaar voor alle andere Xelion klanten!

In de komende periode worden ook de Xelion softphones uitgerold bij de werkplekken van het Stedelijk, uiteraard voorafgegaan door instructie-sessies van CNE. Ook de vast-mobiel integratie wordt volop opgepakt in de komende periode. De ICT medewerkers van het Stedelijk zijn ook getraind in het beheren van Xelion waardoor ze al een heleboel zaken zelf kunnen managen, maar natuurlijk kunnen ze altijd terugvallen op onze onvolprezen helpdesk.

Meer...

In de volgende CNEws vertellen we over nog meer prachtige projecten die we onder handen hebben, waaronder een Xelion VoIP-implementatie voor 120 medewerkers en 14 winkels én een mooi Office 365 project bij een inkoopcombinatie.

O ja: We zoeken versterking!! :)


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter. Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 

 CNEWS  Augustus 2017

Het 3e CNE NK Rapid komt er weer aan

Bram schaak 100x67
Alweer voor de 3e keer organiseren vader en zoon Robert en Wim Ris het Nederlands Kampioenschap Rapid Chess in Amstelveen.Foto Robert Ris

Internationaal Meester Robert Ris (foto) is de toernooidirecteur en weet zich ook dit jaar weer verzekerd van het hoofdsponsorschap van CNE ICT Professionals.
Dit stelt hem in staat om alle Nederlandse topspelers bij elkaar te krijgen in het Keizer Karel College in Amstelveen. Grootheden en Grootmeesters als Ivan Sokolov, 
Jan Timman en Loek van Wely hebben reeds toegezegd en bij de dames zal ook Nederlands kampioene Anne Haast haar titel van vorig jaar proberen te prolongeren.

Rapid Chess is schaken met een versneld tempo. Beide spelers krijgen 15 minuten bedenktijd (+10 seconden per zet) bedenktijd voor de gehele partij. Dat garandeert spectaculaire partijen
onder hoge tijdsdruk. Leuk om te volgen en om live te komen bekijken. De entree is gratis.

Tegelijk met het CNE NK-Rapid wordt alweer voor de 10e keer het populaire BrainWave rapid toernooi gehouden. Dit toernooi staat open voor iedere schaker. Als je mee wil doen: schrijf je snel
in op de website want het gaat erg hard met de aanmeldingen en vol is vol!

De toernooi-organisatie is ook druk bezig om het kwalificatietoernooi van het NK-ABC (jeugd) naar Amstelveen te halen. Als dit lukt (en daar lijkt het al aardig op) wordt het helemaal een sensationele
dag.

Zet het alvast in de agenda: Zondag 3 december - Keizer Karel College Amstelveen - www.cne-nkrapid.nl


We breiden uit!

Ben je een gepassioneerde ICT-er met veel kennis van Microsoft producten en VoIP telefonie? Wil je mee kunnen groeien met een groeiende organisatie en heb je oog voor de menselijke maat in ICT?

Stuur je CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor een prachtige job bij een geweldige club.


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter. Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 

 

 

 CNEWS  Juli 2017

 

De API wordt steeds belangrijker

Xelion (of voluit: Het Xelion Phone System) staat bekend om zijn zeer grote hoeveelheid functies. Meer dan welke VoIP telefooncentrale dan ook. Meer daarover leest u hier op onze site.

De gratis meegeleverde API geeft Xelion een niet te onderschatten toegevoegde waarde. De op REST gebaseerde API van Xelion stelt iedereen in staat om eigen applicaties te ontwikkelen, of bestaande applicaties te koppelen, die gebruik maken van de functies van Xelion.

Een goed voorbeeld is een grote, landelijk opererende autodealer met veel filialen. Hun hele CRM systeem, met daarin alle gegevens over de auto's van hun klanten, is geïntegreerd met Xelion. Het bedrijf heeft een centraal callcenter voor alle vestigingen. Als een call van iemand uit Limburg binnenkomt dan ziet de centrale meteen de locatie en dus krijgt de telefonist ook alle gegevens van de vestiging in Maastricht op zijn scherm. Hij ziet ook meteen wie op locatie beschikbaar is en van welke afdeling. Deze informatie komt uit de Xelion. De centrale kan dus ook meteen zien of het zin heeft om een gesprek door te schakelen zodat de klanten hun tijd niet verdoen met mislukte doorschakelpogingen. Omdat klanten niet nodeloos worden doorverbonden, neemt ook de telefoondruk op het bedrijf af terwijl de klanttevredenheid alleen maar toeneem. Voor het bedrijf scheelt het meerdere FTE en voor de klant stijgt de bereikbaarheid.

Andere applicaties

Ook CNE heeft ontwikkelaars binnen de eigen gelederen  die op basis van de Xelion API applicaties kunnen ontwikkelen en/of kunnen koppelen. Het is één van de nieuwe ontwikkelingen waar CNE vol op in zet. En dat niet alleen met Xelion. Ueberhaupt zien wij dat het koppelen van applicaties een ontwikkeling is die niet is te stuiten, zeker in relatie tot de wereld van IOT (Internet Of Things) waarbij steeds meer niet-computer apparaten, zoals wasmachines, koelkasten en auto's praten met computers. Nog even en uw lege koelkast bestelt via Xelion telefonisch een pizza.

 

Werkplekbeheer, maar dan professioneel

Het klink niet als de meest ingewikkelde discipline in de ICT: Werkplekbeheer. Maar zoals zo vaak bedriegt ook hier de schijn. Zeker met de niet te stuiten groei van Office 365 waarbij de applicaties weer draaien op de werkplekken en niet op de server, wordt het belang van professioneel werkplekbeheer steeds groter. Hoe mooi en handig Office 365 ook is, de risico's nemen enorm toe. Niet meer één server waarop alle applicaties draaien, maar vele apparaten die allemaal meedoen: Pc's, notebooks, tablets en smartphones die zich ook nog verbinden met het internet via open of niet-gecontroleerde netwerken zoals WiFi- hotspots. En al die werkplekken moeten veilig, snel en altijd kunnen werken.

Onze eigen roots liggen in het netwerk- en systeembeheer, waarvan werkplekbeheer een fundamenteel onderdeel is. Al deze kennis en ervaring strekt in het voordeel van onze klanten. Het garandeert professioneel werkplekbeheer, met de juiste tools voor bescherming en monitoring en vooral met de juiste mensen voor service en support.

De CNE Helpdesk maakt het verschilDennis Martijn

Met techniek kan je een heel eind komen: Anti-virus pakket, monitoring-software, regelmatig updaten en vooral goed opletten. Maar, daar heb je geen ICT professionals voor nodig. Dat kan bijna iedereen.

Het wordt pas spannend als het mis gaat: als er iets vastloopt, of iets niet meer werkt. Of wanneer je iets kwijt bent of ineens geen mail meer ontvangt. Dan heb je geen techniek nodig, maar een professionele helpdesk!

En die hebben we. Bemenst door gekwalificeerde, gecertificeerde ICT professionals die het verschil maken tussen kwakzalvers en echte dokters. Die problemen écht genezen en die kennis hebben van uw systemen en van uw organisatie. Alsof ze bij u werken, maar dan zonder de nadelen.

Het resultaat onder aan de streep is een ICT omgeving dat optimaal presteert om ervoor te zorgen dat u dat ook kunt. Zo eenvoudig is het eigenlijk.

 

Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter. Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 CNEWS EXTRA Juni 2017

CNE introduceert: CNE Web filtering

CNE Web filtering is een cloud based web filtering oplossing die u in staat stelt om uw gebruikers en uw organisatie te monitoren, controleren en beschermen wanneer zij on-line zijn.
Er is geen software voor nodig, de setup is uiterst eenvoudig.


Met CNE Web filtering kunt u policies maken om uw organisatie te beschermen tegen malware, phishing en virussen, de toegang blokkeren tot ongewenst materiaal zoals pornografie, haat-sites en geweld, en de toegang beheren voor niet werk-gerelateerde websites op een manier die u het beste past.

Uitgebreide rapportage geeft u inzicht in de browser-activiteit van uw organisatie.051 network

Twee smaken

CNE Web filtering komt in 2 smaken:

Standaard ( € 1,25 per maand / per device):

  • Filtert volgens een standaard profiel. Geen blokkades van ongewenste content, wel van onveilige content

Maatwerk:( € 1,35 per maand / per device)

  • Filtert volgens uw eigen gewenste profiel op +40 categorieën én op door u gewenste websites.
  • Rapportages en monitoring
  • Integratie met Active Directory voor filtering per gebruiker
  • Google Safe Search voor het blokkeren van ongewenste zoekresultaten
  • Webkeys om een filter te mogen passeren
  • Lichte agent voor bescherming van roaming devices, zoals laptops en tablets onderweg

 

 Meer informatie of bestellen: Klik HIER

 

 

 CNEWS Juni 2017

Integratie CRM systeem en telefonie wordt steeds belangrijker

De integratie van CRM-applicaties met zakelijke telefonie wordt steeds belangrijker. Daarom heeft VoIP-specialist Xelion samen met Microsoft-partner Ultimate Software een integratie met Microsoft Dynamics gerealiseerd.

Daarmee kunnen gebruikers onder meer bellen vanuit Dynamics, één up-to-date adresboek gebruiken en worden de gegevens van een klant gepresenteerd nog voordat de telefoon is opgenomen. Gebruiksgemak, complete functionaliteit, ongeëvenaarde stabiliteit vormen de basis voor het groeiende succes van Xelion.

‘ORGANISED COMMUNICATION'(OC)dynamics logo

“Bedrijven willen tegenwoordig meer dan alleen een uitstekend functionerende telefooncentrale, de koppeling van de centrale met hun CRM- en/of ERP-applicatie zorgt niet alleen voor gebruiksgemak, maar tevens voor geautomatiseerde verrijking van de klantgegevens,” zegt directeur Arthur van den Ende. “Daarom bieden we in onze oplossing ook tal van andere vormen van klantcontact. En als je over klantcontact spreekt mag integratie naar het CRM-pakket waarin al deze klantcontacten worden beheerd niet ontbreken.” Makkelijk communiceren op verschillende manieren, inzicht in klantcontacten en het leggen van relaties op basis van die klantcontacten: dat is in een notendop de basis van ‘Organised Communication’.

OPEN STANDAARDEN

In tegenstelling tot de gangbare koppeling die door Microsoft werd ontwikkeld, maakt Xelion gebruik van open standaarden voor zijn Organised Communication oplossingen. Telefoons worden aangesloten via de SIP-standaard, de Xelion server draait op Linux en gebruikers communiceren met WebRTC via hun browsers. Dat maakt Xelion niet alleen robuust en minder onderhoudsgevoelig, maar tegelijkertijd ook volledig geschikt voor het integreren van communicatieoplossingen op basis van webservices.

Van den Ende: “In de afgelopen tijd hebben we veel energie gestoken in de integratie van Xelion met de belangrijkste CRM-pakketten voor mkb-organisaties. De vraag neemt toe en sinds jaar en dag nemen we een belangrijke positie in als het gaat om integratie van telefonie met CRM-pakketten. De integratie met MS Dynamics is logisch, want deze CRM-software wordt veel gebruikt.”

KOPPELING MET MICROSOFT DYNAMICS

Op basis van vraag vanuit zowel binnen- als buitenland heeft Xelion recent de koppeling met het Microsoft Dynamics gerealiseerd. Daarvoor wordt nauw samengewerkt met Ultimate Software, één van de belangrijkste Dynamics specialisten in Nederland. “Er is voorzien in integratie met Dynamics Online CRM en met Dynamics AX/365, de twee meest gebruikte Dynamics varianten.” De koppeling wordt geactiveerd in alle landen waar Xelion wordt aangeboden, waaronder Benelux, Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Scandinavië.


Office 365: Maar hoe moet het dan met uw geliefde (boekhoud-)pakket?

remoteapp

 

Bij Office 365 draaien de Office applicaties (Word, Excel, Outlook) op de pc's, maar staan de bestanden in de (Microsoft) cloud. Dat gaat natuurlijk prima, maar hoe staat het met bijvoorbeeld uw boekhoudpakket, zoals Exact of Multivers of andere specifieke pakketten waar u niet vanaf wilt, of kunt. Deze programma's kunt u misschien wel op uw pc draaien, maar de bestanden opslaan in de Microsoft cloud is een andere issue. Dit is meestal niet mogelijk.

Gelukkig hebben we een even makkelijke als betaalbare oplossing: De CNE RemoteApp. Hierbij draait uw applicatie niet op uw PC, maar op een server van ons. Op uw desktop krijgt u een icoontje wat verwijst naar deze server en naar de betreffende applicatie. Het enige wat u moet doen, is er op klikken.. en de applicatie opent zich alsof ie op uw eigen pc draait. Lekker vlot en supereenvoudig.

Het verschil is dat de gegevens in de cloud staan en niet op uw pc of notebook. Met alle voordelen van dien, zoals een goede backup!
Een perfecte combinatie dus met Office 365.

Zo kunt u prima werken in een 'hybride' omgeving: Een combinatie van lokale applicaties (Office 365), remote applicaties (zoals uw boekhoudpakket met een RemoteApp) en opslag in de cloud. En altijd de mogelijkheid om met meerdere mensen in dezelfde applicaties te werken en bestanden en gegevens met elkaar te delen.


 

Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 


 

 CNEWS Mei 2017

CryptoWare/RansomWare! Een zeer serieuze bedreiging voor uw gegevensransomware

Ze hullen zich in prachtige namen als DataX en WannaCry, maar het zijn uiterst vervelende en schadelijke virussen: Cryptoware/Ransomware. Ze versleutelen uw bestanden en ontsleutelen deze pas weer nadat u heeft betaald. Of ze doen dat niet. Helaas weet je dat van te voren niet, dus de algemene tendens is: Niet betalen!

Maar, wat dan wél te doen?

Voorkomen!

Het belangrijkste wapen in de bestrijding van deze rommel is: Uw gedrag! De tijd dat u vrijuit alles kon doen en laten op uw pc/laptop/smartphone of welk apparaat dan ook, is helaas voorbij. Wanneer u contact heeft met internet, en dat is nagenoeg altijd, dient u zich zeer bewust te zijn van alle risico's en u dus ook aldus te gedragen. Zoals u in de stad ook niet zomaar oversteekt zonder (links-rechts-links) te kijken, dient u net zo voorzichtig te zijn met uw internetgedrag.

Dus:

  • Open geen mail van onbekende of onbestemde afkomst. Weggooien zonder te openen
  • Klik nooit op links in mails wanneer u niet voor de volle 100% zeker weet dat de afzender deugt. Bij enige twijfel: niet klikken
  • Open geen bijlages wanneer u niet 100% zeker weet dat u de afzender vertrouwt.
  • Volg ons Twitter account voor actuele waarschuwingen

Uw PC

  • Uw PC dient volledig up-to-date te zijn! Dus het liefst Windows 10 met alle updates, maar ook Windows 7 en 8 kunnen en mogen nog. Ouder (XP bijvoorbeeld) kan absoluut niet.
  • U dient een goed anti-virus/anti-malware pakket op uw pc te hebben geïnstalleerd die ook voorzien is van de laatste updates. Bijvoorbeeld ons eigen CNE Security Pack

051 cassette


Bent u niet zeker van bovenstaande zaken? Neem contact met ons op.

Genezen

De enige adequeate genezing van een malware-besmetting is: het terugzetten van uw bestanden uit een recente backup. Die moet u dan wel hebben!

Heeft u deze nog niet? Neem dan contact met ons op! Zie ook onze website


Koppie koppie!

Bram schaak 100x67

Altijd al willen weten hoe we er eigenlijk uitzien?

Klik op onze CONTACT pagina voor een prachtige foto-collage


Teksten inspreken voor uw telefooncentrale

Zoals u waarschijnlijk al weet, hebben we de beschikking over een goede 'stem' die professioneel boodschappen inspreekt voor uw telefooncentrale. Voor eenvoudige teksten en alleen voor onze klanten doen we dat kosteloos, maar zorg er dan wel voor dat u uw tekst op tijd aanlevert! Minstens een week van te voren en het liefst via het speciaal daarvoor gemaakte formulier.

Meer mogelijkheden

Heeft u ook wel eens nagedacht om uw telefooncentrale nóg beter te gebruiken?IMG 7594 500x333

  • Korte reclame-mededelingen, speciale acties, interessante nieuwtjes of aankondigingen als klanten in de telefonische wachtrij staan of voorafgaand aan een gesprek
  • Een enquete in uw telefooncentrale zodat klanten ná het gesprek uw organisatie kunnen beoordelen
  • Een originele welkomstekst, met of zonder muziek

Kijk eens op onze VoIP pagina om nog veel meer functies te zien van VoIP telefonie (Xelion). Uw communicatie kan nog veel beter!


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


 

 

 CNEWS April 2017


Nieuwe website, nieuw ticketsysteem en nieuw project-management systeemteamwork

We hebben de zaken maar meteen rigoreus aangepakt: Niet alleen hebben we onze website beter, makkelijker, mooier en sneller gemaakt maar we zijn ook overgestapt op een spiksplinternieuw ticket-systeem en een daaraan gekoppeld project-management systeem.

Deze laatste twee (Teamwork Desk en Teamwork Projects) zorgen ervoor dat wij de status en doorlooptijd van een supportaanvraag veel beter kunnen monitoren én dat we u beter meer kunnen betrekken bij een supportaanvraag of bij een lopend project.

Met name voor klanten met langlopende of permanente projecten (zoals bij netwerk- en systeembeheer) is het nieuwe systeem een grote verbetering. Het stelt ons én de klant in staat om heel eenvoudig samen te werken en om bepaalde zaken eenvoudig te delen, zoals documentatie, takenlijsten en onderlinge communicatie. De ervaringen die wij tot op heden hebben opgedaan zijn zeer positief. Zowel wij als de klant kunnen slagvaardiger te werk gaan en dat is natuurlijk voor beide partijen gunstig.

Onderdeel van Teamwork is een database met veelgestelde vragen (FAQ). Deze is nu ook toegevoegd aan onze website (menu Support) en wordt vrijwel dagelijks uitgebreid met nieuwe artikelen.
De vernieuwde website is tevens de introductie van een nieuwe huisstijl die voortaan te zien zal zijn op al onze (reclame-) uitingen. 


Nieuwe support engineer

Per 1 mei zal Niels Jansen deel gaan uitmaken van het CNE Team als support engineer. Niels is een zeer ervaren systeembeheerder, weet veel van alle Microsoft producten en heeft bovendien veel kennis van het Xelion Phone system.

Niels zal zowel intern als extern voor ons en voor u gaan werken. 


Functies maken van Xelion een onweerstaanbaar VoIP platform

Zakelijke telefonie is de levensader van elk communicerend bedrijf. Xelion is in de opkomende wereld van VoIP dé hosted telefonieoplossing uit de cloud, waarmee bedrijven hun bedrijfscommunicatie macbook met zakelijke telefonie softphone xelion
optimaal op orde brengen. Medewerkers die altijd, overal én vanuit de vaste telefoon, PC, laptop of smartphone kunnen bellen worden onderdeel van een optimaal bereikbare organisatie. Met een zeer rijke suite aan features plaatst Xelion telefonie in het hart van de organisatie voor een vaste prijs per maand.

Dankzij de unieke Xelion6-app is de smartphone volledig onderdeel geworden van de bedrijfscommunicatie, waarbij het vaste nummer altijd binnen handbereik is. Integratie met Outlook of een relatiebeheerpakket zijn makkelijk te maken. Dat en nog veel meer maakt dat Xelion excellente software is, die communicatie en klantcontact op een hoger plan brengt!

Xelion is de beste in z’n klasse: niet alleen omdat het een hele goede telefonieoplossing biedt, maar ook omdat het ontworpen is vanuit de visie dat telefonie niet meer op zichzelf staat. Integratie met CRM en ERP-processen staat hoog op de agenda van Xelion en veel gebruikers. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden standaard aan boord voor een aantrekkelijke prijs per gebruiker per maand. Daarnaast is Xelion als Nederlands bedrijf altijd dichtbij en benaderbaar voor specifieke vragen en oplossingen. Daarom kiest het MKB in Nederland voor Xelion!

Meer weten of een vrijblijvende demo? Neem contact met ons op!

 


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.

 


 

Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 


 

gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/es_100_100.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Flexis_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Vita_Amstelland.png
gantry-media://cne/klanten/ccigroep.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo-crohill.jpg
gantry-media://cne/klanten/sas.png
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/bvlf.png
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/tresforte.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/oa-logo.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/logo.png
gantry-media://cne/klanten/rokatec.png
gantry-media://cne/klanten/vawo.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg