Werkplekbeheer

Ook de rand- en netwerkapparatuur is inbegrepen!

Een belangrijk onderscheid van onze SLA’s ten opzichte van die van onze collega’s is dat wij ook (bijna) alle randapparatuur meenemen in het SLA. Dus niet alleen de pc, laptop of server maar ook:

  • Printers (excl. toner en papier)
  • Scanners
  • WiFi Access Points
  • Router/firewall
  • Switch(es)
  • Telefoontoestellen
  • DECT basisstations en handsets
  • PoE inserts en -concentrators

Als een van bovenstaande apparaten al in beheer is bij een andere partij (bijvoorbeeld bij een geleasede printer), dan valt het beheer onder die partij. Voor alle apparatuur geldt dat we het ook moeten kunnen beheren. Wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een internetverbinding die niet door ons is geleverd met een router waar we niet bij of ‘in’ kunnen, dan kunnen we het dus ook niet beheren en valt het dus ook niet onder het SLA. Het te beheren apparaat moet onderdeel zijn van een dienst die door CNE wordt geleverd.

Uitgesloten zijn:

  • Camerasystemen en bijbehorende apparatuur
  • Beveiligingssystemen inclusief brandbeveiligingssystemen
  • Gebouwenbeheersystemen
  • Toegangssystemen
  • Betalingssystemen
  • Mobiele systemen zoals mobiele telefoons
  • Presentatiesystemen
  • Geluids- en omroepsystemen
  • Gas en/of CO2 detectiesystemen

Bepaal zelf uw Service Level

De continuïteit van uw bedrijf is essentieel. ICT storingen moeten dus zoveel mogelijk worden voorkomen én zo snel mogelijk worden opgelost wanneer ze onverhoopt toch optreden.
Schade aan uw bedrijf is geen optie. Wij kijken samen met u naar de SLA die bij uw organistatie past.

Goud SLA
Zilver SLA
Brons SLA

Ja, ik wil graag dat jullie contact met mij opnemen

Dennis Smit

Welke SLA past bij uw bedrijf? Laat u door ons adviseren.