Klantenpagina

CNE Help Center

Het CNE Help Center geeft u inzicht in de support tickets van uw organisatie en geeft toegang tot een uitgebreide kennisbank

Afas Profit

In het klantenportaal van Afas Profit (Outsite) kunt u al uw facturen inzien en downloaden en krijgt u een overzicht van de openstaande en/of vervallen facturen. Ook alle uw contracten zijn hier terug te vinden.

Formulieren

Diverse formulieren, bijvoorbeeld om gebruikers aan- of af te melden, een storing te rapporteren of om informatie aan te vragen.

Xelion 8 handleidingen

Xelion 8 blinkt uit door de grote hoeveelheden functies en het enorme gebruiksgemak. Handleidingen zijn nauwelijks nodig, maar gelukkig zijn ze er wel!

Privacy Statement

In dit document vertellen we wat we doen met uw gegevens en wat uw invloed daarop is.

Responsible Disclosure

Ziet u een fout in onze systemen? Meldt het ons! Lees dit document 

Inspreken

Wij beschikken over een professionele opnamestudio en kunnen daar teksten inspreken voor uw telefooncentrale. De teksten worden ingesproken door Peter die ruim 40 jaar ervaring heeft als voice-over.

Het inspreken van een losse tekst kost € 45 per tekst en wordt meteen geschikt gemaakt voor uw telefooncentrale en ook daarin geplaatst.

Heeft u vaak teksten nodig? Dan is een abonnement een goede keuze. Deze kost € 35 per maand en kan per jaar worden afgesloten.

CNEws

Iedere maand verschijnt er een CNEws, een nieuwsbrief over CNE zelf en over belangrijke ICT ontwikkelingen en uiteraard de combinatie van die twee.

Schrijf u in voor
CNEws