Service Level Agreement

Werkplek in de cloud

Vanuit Nederlandse datacentra, voorzien van ISO 27001 certificering, hosten wij uw werkplek(ken). op onze eigen servers. Uiteraard is alles perfect geregeld: Backups naar externe locaties, beheer van uw werkplekken op afstand en/of ter plaatse (afhankelijk van het door u gekozen SLA level) , een professionele helpdesk en altijd een vlotte en continue werking van al uw applicaties.

Ongestoord werken in de CNE cloud. De ideale ontzorging van uw ICT

GOUD

per maand per werkplek
75 Per maand
  • Bureaublad op afstand
  • Inclusief MS-Office Standard
  • Inclusief MS-Exchange mailbox en agenda
  • Inclusief Outlook Web Access en Mobile Access
  • Inclusief Baruwa mail-filtering
  • Beveiligde verbinding
  • 100 GB storage per klant
  • Inclusief Anti-Virus werkplek
  • Beheer en support inclusief uren conform
    SLA Goud
  • Gebruiker zonder werkplek € 30,00
  • 24x7 monitoring
  • Beheer ter plaatse
  • Eigen applicatie(s)

Zilver

per maand per werkplek
67,50 Per maand
  • Bureaublad op afstand
  • Inclusief MS-Office Standard
  • Inclusief MS-Exchange mailbox en agenda
  • Inclusief Outlook Web Access en Mobile Access
  • Inclusief Baruwa mail-filtering
  • Beveiligde verbinding
  • 100 GB storage per klant
  • Inclusief Anti-Virus werkplek
  • Beheer en support inclusief uren conform
    SLA Zilver
  • Gebruiker zonder werkplek € 30,00
  • 24x7 monitoring
  • Beheer ter plaatse (v.a. CAT2)

BRONS

per maand per werkplek
60 Per maand
  • Bureaublad op afstand
  • Inclusief MS-Office Standard
  • Inclusief MS-Exchange mailbox en agenda
  • Inclusief Outlook Web Access en Mobile Access
  • Inclusief Baruwa mail-filtering
  • Beveiligde verbinding
  • 100 GB storage per klant
  • Inclusief Anti-Virus werkplek
  • Beheer en support inclusief uren conform
    SLA Brons
  • Gebruiker zonder werkplek € 30,00

* Klik hier voor een compleet overzicht van de SLA levels

Extra 50 GB opslagruimte: € 15,00 p/m per klant
Extra mailbox: € 3,50 p/m
Contractduur: 1 jaar en daarna per maand opzegbaar

6 redenen om voor een SLA te kiezen:

1. Ontzorgen

Bij cloud computing – ook wel ‘het nieuwe werken’ genoemd – heeft u geen omkijken naar uw ICT. Uw programma’s, uw e-mail en uw bestanden draaien veilig en snel bij ons en u kunt werken waar en wanneer u maar wilt. Backups zijn geregeld, updates worden automatisch uitgevoerd en u werkt allemaal met dezelfde versie van Office.

2. Kosten besparend

Of uw organisatie nu 10 of 1000 werkplekken telt: werken in de cloud is een serieuze kostenbesparing omdat u niets hoeft te investeren én niets hoeft te beheren. Wij rekenen het graag voor u uit.

3. Servers op maat

Of uw organisatie nu 10 of 1000 werkplekken telt: werken in de cloud is een serieuze kostenbesparing omdat u niets hoeft te investeren én niets hoeft te beheren. Wij rekenen het graag voor u uit.

4. Geen investeringen

Een eigen server (of servers) is een duur bezit. De TCO (Total Cost of Ownership) van een in-house server wordt samengesteld uit een aantal factoren: Aanschaf en afschrijving van hardware, beheer en onderhoud, beveiliging en stroomverbruik en dure softwarelicenties.

5. Remote App

Wanneer u werkt met Microsoft 365 en bijvoorbeeld uw boekhoudprogramma ook in de cloud wilt draaien, bieden wij de mogelijkheid voor een RemoteAPP. Uw applicatie draait bij ons in de cloud en u opent deze met een icoontje op uw desktop. Simpel, veilig én snel! Uw applicatie en uw data staan bij ons, met alle bijkomende (veiligheids-) voordelen.

6. Servers op maat

U neemt net zoveel af als u nodig heeft: Per maand bepaalt u het aantal gebruikers en dus is uw ICT net zo schaalbaar als uw eigen onderneming. Daarbij weet u dus van te voren precies wat ICT u kost. Verrassingen behoren tot het verleden.