De menselijke maat in ICT

23 jaar kennis en ervaring

Xelion Integraties

Telefonie koppeling Microsoft Navisionms dynamics business central

De oplossing is een geïntegreerde telefonie koppeling die het mogelijk maakt om Xelion te integreren met Microsoft Navision.

Het doel van de Xelion koppelingen is om een verbinding te realiseren tussen een Xelion VoIP server en een CRM-systeem.

Zo kun je direct vanuit het CRM-systeem naar je contactpersonen bellen. Ook kan er bijgehouden worden welke contactmomenten er zijn geweest.

Het is wenselijk als deze gegevens ook in de telefooncentrale terecht kunnen komen. Ook kun je gegevens van een telefoongesprekken opslaan.

De volgende functionaliteiten zijn geïntegreerd:

  • Click-to-dial
    Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Navision een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.
  • Historie
    De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de interaction log waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.
  • Benaderen van opgenomen gesprekken
    vanuit de interaction log is het mogelijk (indien geautoriseerd) om een gesprek te downloaden en beluisteren
  • Adresboek import
    Klantgegevens realtime synchroniseren vanuit Navision
  • Klantkaart
    Snel klantgegevens bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.
Dynamics interaction log en recording

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 500,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 4,-

SugarCRMsugarcrm marketplace

SugarCRM is een Customer Relationship Management Software. Samson-IT heeft, samen met SugarCRM, een koppeling ontwikkeld tussen SugarCRM en Xelion. Door SugarCRM aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit SugarCRM.

SugarCRM koppelen met Xelion

Door het gebruik van SugarCRM in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • SugarCRM opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit SugarCRM
  • SugarCRM contacten in Xelion adresboek

desktop marketing salesrep

 

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

Perfectview koppelingperfectview blue

De oplossing bestaat uit een koppeling en een Chrome extensie. Deze koppeling maakt het mogelijk om Xelion te integreren met de CRM software Perfectview .
 

Functionaliteiten standaard versie

Click-to-dial

Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Perfectview een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.

Historie

De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de klantkaart waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.

Adresboek import

Met een druk op de knop kunnen de adressen vanuit Perfectview geïmporteerd worden in de Xelion centrale.

Klantkaart

Altijd alle gegevens van uw klanten bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.

Functionaliteiten Pro versie

Buiten de standaard functionaliteiten kunt u met de Pro versie (delen van) gesprekken opnemen en bewaren zo lang als u nodig heeft. Handig voor het afsluiten van contract of voor het gebruik van trainingsdoeleinden.

click 2 dial

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 100,-

Maandelijkse kosten:
Standaard € 3,- per gebruiker
Pro versie € 5,- per gebruiker

Exact Onlineexact online marketplace 1

Exact Online is een online boekhoudtool voor ondernemers en accountants. Door Exact Online aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit Exact Online.

Exact Online koppelen met Xelion

Door het gebruik van Exact Online in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • Exact Online contacten in het Xelion adresboek
  • Exact Online opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit Exact Online

Kosten

Eenmalige setup kosten
Indien gewenst: € 50,- telefonisch consult

Maandelijkse kosten per EO instantie
€ 24,-

AFASafas sw logo regel pms 293C pms 193C

AFAS ontwikkelt moderne bedrijfssoftware om bedrijven en organisaties te automatiseren uit alle branches. Samson-IT heeft, samen met AFAS, een koppeling ontwikkeld tussen AFAS en Xelion. Door AFAS aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit AFAS.

AFAS koppelen met Xelion

  • AFAS opent direct de contactkaart of debiteurenkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit AFAS
  • AFAS contacten in Xelion adresboek
  • Automatisch gespreksopname opslaan bij ticket

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

 

  • Xelion hosted VoIP
  • € 9,-
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • Xelion hosted VoIP 24x7
  • € 12,50
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • 24x7 support
Voor een offerte op maat: Stuur een mail naar verkoop@cne.nl
Xelion Vast/Mobiel integratie
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Bagnoles-AIO-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/AmstelveenSport_Logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/omons_klein.png
gantry-media://cne/klanten/ieflogo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Immotix-logo-300x75.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png