De menselijke maat in ICT

23 jaar kennis en ervaring

Xelion Integraties

Xelion met Microsoft Teams als basis voor alle zakelijke communicatie en collaboratie

Microsoft Teams wordt voor veel bedrijven het centrale platform voor interne en externe communicatie. Om te kunnen bellen met Teams is een kostbare migratie nodig waarbij apparatuur zoals Session Border Controllers (SBC) nodig zijn. CNE  maakt het mogelijk om zonder investering de voordelen van Bellen met Microsoft Teams te ervaren. En het mooiste is dat de instellingen in de bestaande Xelion telefooncentrale behouden blijven.

Hoe werkt het?

Door CNE worden bestaande Microsoft Office 365 Teams E1, E3 of E5 licenties gekoppeld met bestaande Xelion telefooncentrale. Daarna worden de gegevens van de telefoontoestellen en verkorte doorkiesnummers (zoals 201, 202) gekoppeld. Microsoft Teams gebruikers bellen via de Teams app op de mobiele telefoon en Office365 Enterprise werkplek via de bestaande telefooncentrale en SIP trunk. Microsoft Teams gebruikers zijn ook bereikbaar met verkorte doorkiesnummers zoals 201, 202.

CNE Bellen met Teams

Wat zijn de voordelen?

  1. Door de zakelijke telefonie te integreren in Microsoft Teams hebben medewerkers alle zakelijke communicatie, collaboratie en adresboeken geïntegreerd één omgeving, met één voicemail box. Ze zijn bereikbaar vanuit de computer, tablet en mobiele telefoon. Met de bestaande telefooncentrale en call center omgeving kunnen ze de bereikbaarheid instellen op de manier die het meest gewenst is en op elke locatie werken.
  2. Het is mogelijk vaste en mobiele communicatie in één device te integreren. Oproepen naar een vast zakelijk nummer kunnen direct op de mobiel met de Teams app worden opgenomen en er kan vanaf een mobiele toestel gebeld worden waarbij alleen het vaste zakelijke algemene bedrijfsnummer voor de gebelde zichtbaar is. Binnenkomende oproepen zijn zichtbaar op zowel de mobiele telefoon en de Teams werkplek.
  3. De bereikbaarheid van medewerkers wordt verbeterd doordat men altijd per mobiel bereikbaar is en bij het niet opnemen of buiten werktijd naar een achterwacht kan worden doorgeschakeld;
  4. Het bijschakelen en verwijderen van aansluitingen voor medewerkers kan via één portaal worden beheerd zonder enige vertraging;
  5. Medewerkers die bellen met Microsoft Teams en in een belgroep van de Xelion telefooncentrale  zitten kunnen in de telefooncentrale in en uit een belgroep worden geschakeld.

Wat zijn de kosten en voorwaarden van Teams doorkiesnummer?

  • Geen investeringen;
  • Vast bedrag per gebruiker, belkosten van de  bestaande telecom provider aanbieder wijzigen niet;
  • De juiste Microsoft Office 365 licenties moeten beschikbaar zijn;
  • Bestaande Xelion telefooncentrale, connectie  en Microsoft licenties kunnen gebruikt worden;
  • Er is geen installatie of aanvullende hardware zoals SBC nodig.
  • Geringe configuratiekosten

Telefonie koppeling Microsoft Navisionms dynamics business central

De oplossing is een geïntegreerde telefonie koppeling die het mogelijk maakt om Xelion te integreren met Microsoft Navision.

Het doel van de Xelion koppelingen is om een verbinding te realiseren tussen een Xelion VoIP server en een CRM-systeem.

Zo kun je direct vanuit het CRM-systeem naar je contactpersonen bellen. Ook kan er bijgehouden worden welke contactmomenten er zijn geweest.

Het is wenselijk als deze gegevens ook in de telefooncentrale terecht kunnen komen. Ook kun je gegevens van een telefoongesprekken opslaan.

De volgende functionaliteiten zijn geïntegreerd:

  • Click-to-dial
    Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Navision een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.
  • Historie
    De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de interaction log waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.
  • Benaderen van opgenomen gesprekken
    vanuit de interaction log is het mogelijk (indien geautoriseerd) om een gesprek te downloaden en beluisteren
  • Adresboek import
    Klantgegevens realtime synchroniseren vanuit Navision
  • Klantkaart
    Snel klantgegevens bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.
Dynamics interaction log en recording

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 500,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 4,-

SugarCRMsugarcrm marketplace

SugarCRM is een Customer Relationship Management Software. Samson-IT heeft, samen met SugarCRM, een koppeling ontwikkeld tussen SugarCRM en Xelion. Door SugarCRM aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit SugarCRM.

SugarCRM koppelen met Xelion

Door het gebruik van SugarCRM in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • SugarCRM opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit SugarCRM
  • SugarCRM contacten in Xelion adresboek

desktop marketing salesrep

 

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

Perfectview koppelingperfectview blue

De oplossing bestaat uit een koppeling en een Chrome extensie. Deze koppeling maakt het mogelijk om Xelion te integreren met de CRM software Perfectview .
 

Functionaliteiten standaard versie

Click-to-dial

Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Perfectview een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.

Historie

De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de klantkaart waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.

Adresboek import

Met een druk op de knop kunnen de adressen vanuit Perfectview geïmporteerd worden in de Xelion centrale.

Klantkaart

Altijd alle gegevens van uw klanten bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.

Functionaliteiten Pro versie

Buiten de standaard functionaliteiten kunt u met de Pro versie (delen van) gesprekken opnemen en bewaren zo lang als u nodig heeft. Handig voor het afsluiten van contract of voor het gebruik van trainingsdoeleinden.

click 2 dial

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 100,-

Maandelijkse kosten:
Standaard € 3,- per gebruiker
Pro versie € 5,- per gebruiker

Exact Onlineexact online marketplace 1

Exact Online is een online boekhoudtool voor ondernemers en accountants. Door Exact Online aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit Exact Online.

Exact Online koppelen met Xelion

Door het gebruik van Exact Online in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • Exact Online contacten in het Xelion adresboek
  • Exact Online opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit Exact Online

Kosten

Eenmalige setup kosten
Indien gewenst: € 50,- telefonisch consult

Maandelijkse kosten per EO instantie
€ 24,-

AFASafas sw logo regel pms 293C pms 193C

AFAS ontwikkelt moderne bedrijfssoftware om bedrijven en organisaties te automatiseren uit alle branches. Samson-IT heeft, samen met AFAS, een koppeling ontwikkeld tussen AFAS en Xelion. Door AFAS aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit AFAS.

AFAS koppelen met Xelion

  • AFAS opent direct de contactkaart of debiteurenkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit AFAS
  • AFAS contacten in Xelion adresboek
  • Automatisch gespreksopname opslaan bij ticket

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

 

  • Xelion hosted VoIP
  • € 9,-
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • Xelion hosted VoIP 24x7
  • € 12,50
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • 24x7 support
Voor een offerte op maat: Stuur een mail naar verkoop@cne.nl
Xelion Vast/Mobiel integratie
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Bagnoles-AIO-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/AmstelveenSport_Logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/omons_klein.png
gantry-media://cne/klanten/ieflogo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Immotix-logo-300x75.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/Snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png