We think about IT!

Het is voor een Hosted VoIP-leverancier ondoenlijk om alle aanvullende applicaties en integraties met CRM-pakketten zelf te ontwikkelen. Xelion lanceert daarom haar Marketplace met aanvullende add ons – waarmee organisaties nog veel meer toegevoegde waarde kunnen creëren met Xelion

Het is de vraag die we veel horen: hoe krijgen wij meer grip onze communicatie? Arthur van den Ende, directeur van Xelion: “De werkplek wordt steeds virtueler: iedereen zit overal, ben je wel bereikbaar, luister je je voicemail nog wel uit? Hoe ga je als werkgever aansluiten op die omgeving die steeds kritischer wordt? Elke MKB’er worstelt daarmee en de ICT-reseller moet die vraag beantwoorden. Die PABX en die mobiele app, die hebben we allemaal wel. Maar wie maakt nu die next step: bijvoorbeeld door de website van je klant te integreren met diens communicatie en servicesysteem?”

Om hier een goed antwoord op te formuleren heeft Xelion haar Marketplace gelanceerd; een marktplaats met daarin tientallen nieuwe applicaties die de mogelijkheden voor zakelijke telefonie flink verruimen. Gebruikers krijgen toegang tot extra applicaties voor onder meer de integratie van social media, webshops en CRM of uitgebreidere mogelijkheden voor klantcontactcenters.

ECOSYSTEMEN EN BUILDING BLOCKS

“De wereld is niet meer hoe die was, het gaat knetterhard en als ik alles moet ontwikkelen wat mijn klanten vragen, blijf ik altijd achter de feiten aanlopen. De roep van de klant om applicaties die niet standaard in een PABX zitten, wordt steeds breder”, verklaart Arthur van den Ende het idee achter de Xelion Marketplace. “Dat model van alle applicaties zelf ontwikkelen, loopt dood. Het draait om ecosystemen en building blocks. Een paar jaar geleden zijn wij succesvol begonnen met het maken van koppelingen met CRM-pakketten als AFAS, Exact, PerfectView en Salesforce. Uiteindelijk merkten we dat het efficiënter was om te teamen met partijen die al diepgaande kennis van die software hebben.”

Dit heeft dus geresulteerd in de Marketplace, een shop met add ons en plug ins; koppelingen met CRM, wallboards voor websites, social media-integratie. “Verschillende applicaties die de klant extra functies bieden, aanvullend op zijn UC-systeem. Allemaal zodat de reseller zijn klant beter kan faciliteren”, zegt Van den Ende. “En Xelion is slechts een makelaar; we factureren niks voor de apps, maar stellen het beschikbaar.”

De stand van zaken: de Xelion Marketplace telt momenteel 50 apps, met de ambitie om snel naar 250 te groeien. Daartussen zitten bijvoorbeeld een goede 15 CRM-koppelingen; integraties voor werkplaatsapplicaties voor verticals als huisartsen, notarissen, automotive; een app voor multiple walboards; een app voor Business Intelligence. Arthur van den Ende: “The sky is the limit en dat vind ik het leuke. De klant van de dealer heeft namelijk bijna altijd een andere vraag dan alleen telefonie.”

Protean
/Mobiele%20integratie
Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid.
Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.
/Alle%20functies
Alle telefoonfuncties die u kunt bedenken zitten standaard in Xelion. Inclusief bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, voicemail-to-email en wallboards (voor Contact Centers)
/Licentie%20per%20gebruiker
Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.
/Besparing
VoIP telefonie betekent altijd een besparing t.o.v. traditionele telefonie. Niet alleen zijn de variabele kosten (de 'tikken') een stuk lager maar ook de benodigde infrastructuur is een stuk goedkoper
/Gebruiksgemak
Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke 'softphone', een applicatie op uw desktop, tablet, dektop of mobiele telefoon die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies.
/Management%20informatie
Xelion 6 bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een kleine vergoeding een rapportage op maat.
/Gesprekopnames
Bij Xelion 6 worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.
/Gespreksverslagen
Schrijf een gespreksverslag na uw gesprek zodat u later nog weet wat er gezegd werd. Of vlag het gesprek om later op terug te komen.
/API
Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties
/Outlook
Xelion 6 biedt de mogelijkheid om uw Outlook (en Exchange!) contactpersonen en agenda te synchroniseren . Zo weet uw telefooncentrale en uw receptionist(e) of u beschikbaar bent of niet.
/Adresboek
Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of tablet. Uw Xelion is een compleet CRM systeem.
/Presentie
Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.
/SMS
Met uw Xelion 6 kunt u zeer gemakkelijk SMSjes versturen. Ook naar groepen en ook op een door u gewenst moment.
/Mee(f)luisteren
Met Xelion 6 is het mogelijk om met je eigen softphone mee te (f)luisteren met een lopend gesprek. Bijzonder handig voor trainingsdoeleinden en voor Customer Contact Centers.
/Chat
Xelion 6 heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.
/Marketplace
Xelion heeft een MarketPlace met een steeds groeiend aantal 'building blocks' als toevoeging op uw Xelion Phone System o.a. voor integratie van CRM paketten of uitbreidingen van klantencontactcenters
/Rooster
Zet uw werkrooster in Xelion en uw telefoon én uw collega's weten precies wanneer u wel of niet bereikbaar bent.
/Nummers
Uw bestaande nummers meenemen, nieuwe nummers zowel regionaal (020, 050 enz.) als nationaal (085, 088), internationaal... het kan allemaal.
/Adresboek%20in%20vaste%20telefoons
Met een speciale (LDAP) koppeling kan de Xelion database worden geraadpleegd met vaste telefoons (Yealink, Cisco en Gigaset). Deze uitbreiding kost € 99,00 eenmalig en € 199,00 per jaar.
/Hosted%20of%20on-premise
Heeft u al een eigen server-omgeving en wilt u uw Xelion graag zelf 'draaien'. Kan natuurlijk ook. U koopt dan uw licenties en voor een gering bedrag doen wij alsnog het beheer.

Meer informatie over Xelion

Hieronder vindt u een aantal interessante filmpjes over een aantal belangrijke functies van Xelion.
Ervaar de 'look and feel' van Xelion zelf! Wij geven graag een uitgebreide demo, bij u ter plaatse, in het Xelion Experience Center in Delft of bij ons in Amstelveen.

Xelion 6

Het Xelion Phone System is op de eerste plaats een ultramoderne, zeer complete en zeer eenvoudig te gebruiken VoIP-telefooncentrale van Nederlandse bodem die met passie en oog voor kwaliteit is ontwikkeld. Alle mogelijke en denkbare functies die je als moderne ondernemer wenst, zitten standaard in deze telefooncentrale. Daarom is deze telefooncentrale geschikt voor elke ondernemer, in elke branche en van elk formaat.

<< Klik op het filmpje en zie hoe eenvoudig Xelion werkt

Integratie met mobiel

Als het gaat om bereikbaarheid is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Daarmee wordt de mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Dit scheelt in kosten en de bereikbaarheid van medewerkers wordt stukken beter. De oplossingen die momenteel door andere partijen geboden worden vereisen dat netwerk, telefooncentrale en mobiele abonnementen bij één provider worden afgenomen. Dit is onhandig voor de gebruiker, omdat vaste en mobiele abonnementen vaak verschillende looptijden hebben. Ook is het duur en wordt de flexibiliteit om te switchen tussen telecomproviders tot nul gereduceerd omdat je vast zit aan één aanbieder.

Management functies

Alle activiteiten op uw Xelion Phone System worden vastgelegd in een (Oracle) database. Hierdoor kunt u alle denkbare gegevens boven water halen en visualiseren waardoor u optimale grip krijgt op uw bereikbaarheid en op het functioneren van uw telefoonteam.

Ideaal voor Klant Contact Centers en voor elke organisatie waarbij telefonisch contact cruciaal is.

Integratie met CRM/ERP

Elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om werkzaamheden efficiënter uit te voeren en de administratie lasten te verminderen. Met de integratie van uw Afas of Exact software met de telefonie oplossing van Xelion gaan medewerkers niet alleen veel slimmer werken, ook de bereikbaarheid gaat omhoog. Xelion maakt van uw ERP of CRM systeem een telefooncentrale; u kunt direct vanaf uw PC telefoneren en gesprekken terugluisteren. Geen dubbele invoer meer, weg met verschillende adresboeken, makkelijk terugvinden van informatie over telefoongesprekken.

Xelion Hosted

Vanuit onze eigen datacentra in Nederland hosten wij Xelion VoIP telefooncentrales. Door de redundante opstelling is de uptime hoger dan 99,999%
  • Laagste prijs
  • 3-jarig contract
  • € 7,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service level 1*
  • 2-jarig contract
  • € 8,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service level 1*
  • 1-jarig contract
  • € 9,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service level 1*

Per spraakkanaal (lijn) per maand: € 4,00. Het aantal benodigde lijnen is afhankelijk van de behoefte.
Unlimited (vast/mobiel NL excl. 090x nummers): € 39,00 per spraakkanaal
Opzegtermijn: 1 maand.
Totale kostprijs van de implementatie kan pas worden vastgesteld na een inventarisatie.
*Hoger service level € 1,00 per maand, per level, per gebruiker.
Internetverbinding voor VoIP (wanneer nodig): € 35,00 per maand incl. huur router.