Xelion VoIP telefonie

Onverslaanbaar in functies en prijs
Zakelijke telefonie is de levensader van elke organisatie. Xelion is in de opkomende wereld van VoIP dé telefonieoplossing uit de cloud, waarmee organisaties hun communicatie optimaal op orde kunnen brengen. Medewerkers die altijd en overal kunnen bellen vanuit de vaste telefoon, PC, laptop of smartphone worden onderdeel van een optimaal bereikbare organisatie.

Met een zeer rijke suite aan features plaatst Xelion telefonie in het hart van de organisatie voor een vaste prijs per maand.

Dankzij de unieke Xelion-app is de smartphone volledig onderdeel geworden van de bedrijfscommunicatie, waarbij het vaste nummer altijd binnen handbereik is. Integratie met Outlook of een relatiebeheerpakket is makkelijk te realiseren. Dat en nog veel meer maakt dat Xelion excellente software is, die communicatie en klantcontact op een hoger plan brengt.

CNE beschikt over zeer ruime ervaring met kleine én grote voip-telefonie implementaties. Met Xelion hebben we ook het beste VoIP platform in huis.

En is uitval van uw telefonie absoluut geen optie, dan bieden we ook 24x7 support.
Xelion
/Mobiele%20integratie
Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid.
Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.
/Alle%20functies
Alle telefoonfuncties die u kunt bedenken zitten standaard in Xelion. Inclusief bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, voicemail-to-email en wallboards (voor Contact Centers).
/Licentie%20per%20gebruiker
Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.
/Managed%2024x7
Voor organisaties die absoluut nooit zonder telefonie kunnen (zorg, taxi, storingsdiensten enz) bieden wij Xelion Managed 24x7.
/Besparing
VoIP telefonie betekent altijd een besparing t.o.v. traditionele telefonie. Niet alleen zijn de variabele kosten (de 'tikken') een stuk lager maar ook de benodigde infrastructuur is een stuk goedkoper.
/Gebruiksgemak
Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke 'softphone', een applicatie op uw desktop, tablet, dektop of mobiele telefoon die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies.
/Management%20informatie
Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een kleine vergoeding een rapportage op maat.
/Gespreksopnames
Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.
/Gespreksverslagen
Schrijf een gespreksverslag na uw gesprek zodat u later nog weet wat er gezegd werd. Of vlag het gesprek om later op terug te komen.
/API
Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.
/Outlook
Xelion biedt de mogelijkheid om uw Outlook (en Exchange!) contactpersonen en agenda te synchroniseren . Zo weet uw telefooncentrale en uw receptionist(e) of u beschikbaar bent of niet.
/Adresboek
Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of tablet. Uw Xelion is een compleet CRM systeem.
/Presentie
Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.
/SMS
Met uw Xelion kunt u zeer gemakkelijk SMSjes versturen. Ook naar groepen en ook op een door u gewenst moment.
/Mee(f)luisteren
Met Xelion is het mogelijk om met je eigen softphone mee te (f)luisteren met een lopend gesprek. Bijzonder handig voor trainingsdoeleinden en voor Customer Contact Centers.
/Chat
Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.
/Hotdesking
Hotdesking maakt van elke telefoon úw toestel, dus ook van uw mobiele telefoon. Perfect voor flexplekken of bereikbaarheidsdiensten zoals zorgmedewerkers of storingsmonteurs.
/Nummers
Uw bestaande nummers meenemen, nieuwe nummers zowel regionaal (020, 050 enz.) als nationaal (085, 088), internationaal... het kan allemaal.
/Adresboek%20in%20vaste%20telefoons
Met een speciale (LDAP) koppeling kan de Xelion database worden geraadpleegd met vaste telefoons (Yealink, Cisco en Gigaset). Deze uitbreiding kost € 99,00 eenmalig en € 199,00 per jaar.
/Hosted%20of%20on-premise
Heeft u al een eigen server-omgeving en wilt u uw Xelion graag zelf 'draaien'. Kan natuurlijk ook. U koopt dan uw licenties en voor een gering bedrag doen wij alsnog het beheer.

Meer informatie over Xelion

Hieronder vindt u een aantal interessante filmpjes over een aantal belangrijke functies van Xelion.
Ervaar de 'look and feel' van Xelion zelf! Wij geven graag een uitgebreide demo, bij u ter plaatse, in het Xelion Experience Center in Delft of bij ons in Amstelveen.

Integratie met mobiel

Als het gaat om bereikbaarheid is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Daarmee wordt de mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Dit scheelt in kosten en de bereikbaarheid van medewerkers wordt stukken beter. De oplossingen die momenteel door andere partijen geboden worden vereisen dat netwerk, telefooncentrale en mobiele abonnementen bij één provider worden afgenomen. Dit is onhandig voor de gebruiker, omdat vaste en mobiele abonnementen vaak verschillende looptijden hebben. Ook is het duur en wordt de flexibiliteit om te switchen tussen telecomproviders tot nul gereduceerd omdat je vast zit aan één aanbieder.

Nog een belangrijk pluspunt is dat de Xelion app de 'native dialer' van de mobiele telefoon gebruikt. De app belt dus niet over de data-verbinding maar gebruikt de telefoon (GSM) verbinding. Zeker voor onderweg is dat een sterk pluspunt. Apps die bellen over de data-verbinding (zoals BRIA en 3CX) hebben veel moeite met roaming en dat resulteert zeer vaak in verstoringen.

Xelion 7

Het Xelion Phone System is op de eerste plaats een ultramoderne, zeer complete en zeer eenvoudig te gebruiken VoIP-telefooncentrale van Nederlandse bodem die met passie en oog voor kwaliteit is ontwikkeld. Alle mogelijke en denkbare functies die je als moderne ondernemer wenst, zitten standaard in deze telefooncentrale. Daarom is deze telefooncentrale geschikt voor elke ondernemer, in elke branche en van elk formaat.

Management functies

Alle activiteiten op uw Xelion Phone System worden vastgelegd in een (Oracle) database. Hierdoor kunt u alle denkbare gegevens boven water halen en visualiseren waardoor u optimale grip krijgt op uw bereikbaarheid en op het functioneren van uw telefoonteam.

Ideaal voor Klant Contact Centers en voor elke organisatie waarbij telefonisch contact cruciaal is.

Xelion in de zorg

De zorgmarkt verandert in sneltreinvaart. Dat stelt nieuwe eisen aan zorgverlenende organisaties. Nieuwkomers in de zorg hebben inmiddels bewezen wat voor een grote bijdrage slimme IT- en communicatietechnologie biedt in het behalen van concurrentievoordeel. Xelion helpt steeds meer zorgorganisaties om communicatie met cliënten beter en efficiënter te maken. Zo gaat de kwaliteit omhoog terwijl er ook nog kosten bespaard worden. Dat geldt zowel voor eerstelijnszorg, thuiszorg als intramurale zorg. Xelion zorgt voor betere communicatie in de zorg!

Xelion Hosted

Vanuit onze eigen datacentra in Nederland hosten wij Xelion VoIP telefooncentrales. Door de redundante opstelling is de uptime hoger dan 99,999%
  • 3 jarig contract
  • € 7,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level I **
  • 2 jarig contract
  • € 8,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level I **
  • 1 jarig contract
  • € 9,00
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met de Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level I **

Xelion Hosted Managed 24x7

  • 3-jarig contract 24x7
  • € 10,50
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • 24x7 support voor CAT-III calamiteiten
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level 247
  • 2-jarig contract 24x7
  • € 11,50
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • 24x7 support voor CAT-III calamiteiten
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level 247
  • 1-jarig contract 24x7
  • € 12,50
  • per maand per gebruiker
  • Minimaal 3 gebruikers *
  • 24x7 support voor CAT-III calamiteiten
  • Onbeperkt aantal toestellen per gebruiker
  • Vast-Mobiel integratie met Xelion App
  • Inclusief alle Xelion functies
  • 1 maand gespreksopnames
  • Service Level 247
* Het aantal gebruikers kan maandelijks worden bijgesteld. Het minimum aantal gebruikers is 50% van het overeengekomen aantal gebruikers met een absoluut minimum van 3.
** Hoger service level € 1,00 per maand, per level, per gebruiker. SLA 247 is inclusief SLA III
  • Per spraakkanaal (lijn) per maand: € 4,00. Het aantal benodigde lijnen is afhankelijk van de behoefte. Het minimum is 2
  • Unlimited (vast/mobiel NL excl. 090x nummers): € 39,00 per spraakkanaal
  • Opzegtermijn: 1 maand.
  • Totale kostprijs van de implementatie kan pas worden vastgesteld na een inventarisatie.
  • Avond- en weekendservice € 1,00 per maand, per gebruiker
Hier vindt u een overzicht van onze Service Levels.
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/SAS_new_small.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png