Whatsapp / Xelion Integratie
WhatsApp en Xelion samen maken klantcommunicatie simpel en direct. Klanten krijgen snel antwoord via WhatsApp, een app die ze al kennen en veel gebruiken.
De integratie met Xelion zorgt er voor dat WhatsApp conversaties net zo makkelijk en centraal worden beheerd als telefoongesprekken. Dit betekent voor klanten minder wachten en meer doen.
Voor bedrijven is dit een slimme manier om klanttevredenheid te boosten. Kort gezegd: deze combinatie is een win-win voor zowel klant als bedrijf.
WhatsApp / Xelion highlights
- Inkomende en uitgaande WhatsApp berichten
- Integratie met de Xelion client
- Sjablonen voor verschillende typen berichten
- Te gebruiken voor
- Marketing (geen bulk!)
- Utility (informatie over lopende transacties en/of boekingen)
- Service (reacties op marketing- of utilityberichten)
- 12 (nieuw) of 24 maanden contract
- Voldoet aan GDPR/AVG normen
v.a. € 45 per maand

* Elk nieuw nummer vereist een nieuwe onboarding tenzij meerdere nummers tegelijk worden besteld voor dezelfde organisatie (KvK nummer)
- Minimum contractduur: 12 maanden
- Activatie per 1e van de maand