Image

De slimste zakelijke communicatieoplossing

Voor alle organisaties die willen excelleren in klantcontact is er Xelion: een flexibel en betrouwbaar platform voor effectieve communicatie. Met Xelion pak jij de controle over de communicatie in en met je bedrijf. Jij kiest zelf de kanalen waarop je bereikbaar wilt zijn en van welke van de vele functionaliteiten je gebruikmaakt. Xelion is eenvoudig in gebruik, altijd beschikbaar en klaar voor de toekomst. Dat geeft rust!

Met Xelion is jouw organisatie altijd bereikbaar

Mobiele integratie

Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid. Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.

Alle functies

Alle standaard telefoonfuncties zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen en nog veel meer, zitten standaard in Xelion. Maar ook bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, verkeersklasses, skill-based routing en wallboards (voor Contact Centers).

Licenties

Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.

Hotdesking

Met hotdesking bent u op elke gewenste werkplek bereikbaar onder uw eigen nummer en belt u ook uit met uw eigen nummer. In Xelion is hotdesking nog veel slimmer gemaakt! Gewoon een schuifje in de app en u bent lid van de groep(en)!

Microsoft 365

Met de door Microsoft gecertificeerde koppeling met het VoIP telefonie-platform van CNE kunt u met Teams bellen en gebeld worden op uw vaste telefoonnummers.

Door koppeling met de Microsoft Active Directory kunnen Xelion gebruikers worden gesynct met Microsoft gebruikers.

Softphone Apps

Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke ‘softphone app’, voor uw Windows desktop of notebook die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies. Maar natuurlijk kunt u ook bellen met een vaste telefoon of met de Xelion App op een smartphone (Android en IOS).

Rapportage

Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een eenmalige meerprijs een rapportage op maat.

Gespreksopnames

Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.

API

Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.

Chat

Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.

Presentielijsten

Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.

Adresboek

Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of laptop. Met LDAP ook beschikbaar op compatible telefoons.

Image

Volledig in beheer

Uw Xelion wordt gehost op een netwerk van datacentra in heel Europa en kent geavanceerde, automatische fall-back functies. Updates en upgrades worden automatisch uitgevoerd, zowel van de Xelion centrale als van de Xelion clients en zijn inbegrepen in de prijs.

CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent.

CNE is geregistreerd telecom provider en is ingeschreven bij de ACM onder nummer 943723.

Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.

Image

WhatsApp en Xelion samen maken klantcommunicatie simpel en direct. Klanten krijgen snel antwoord via WhatsApp, een app die ze al kennen en veel gebruiken.

De integratie met Xelion zorgt er voor dat WhatsApp conversaties net zo makkelijk en centraal worden beheerd als telefoongesprekken. Dit betekent voor klanten minder wachten en meer doen.

Voor bedrijven is dit een slimme manier om klanttevredenheid te boosten. Kort gezegd: deze combinatie is een win-win voor zowel klant als bedrijf.

Ingesproken teksten

De ingesproken teksten in een telefooncentrale, zoals een welkomstbericht, een keuzemenu of een afwezigheidsbericht zijn belangrijke visitekaartje voor uw organisatie en moeten dus van een onberispelijke kwaliteit zijn.

CNE's eigen Peter van Nijen is al meer dan 40 jaar professioneel voice-over en beschikt naast een schat aan ervaring en een prettige stem ook over een eigen studio (en een eigen website: Teksteninspreken.com

Als u vaak teksten nodig heeft, kunt u met CNE een inspreek-abonnement afsluiten.

Ad-Hoc kan natuurlijk ook: Een perfect ingesproken boodschap kost € 35

Image

Xelion, CNE en klanten

Xelion Premium

14,35 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Wijzigingen binnen 24 uur
  • 2 uur respons bij storingen
  • Calamiteitenservice
  • Nummerbehoud
  • 3 maanden gespreksopnames
  • Inspreekservice

Xelion Standaard

11,28 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • 8 uur respons bij storingen
  • Nummerbehoud
  • 1 maand gespreksopnames
Image

Details Xelion VoIP telefonie

Voor Xelion zijn spraakkanalen (lijnen) nodig.
Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.
Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand

Minimum contractduur is 1 jaar.

Oplossingen voor zorgalarmering

De integratie van Xelion met de domotica en applicaties van Cinnovate biedt een mooie en zeer complete oplossing voor zorgalarmering.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Image

Communication is the problem to the answer

(10CC - The things we do for love)