De slimste zakelijke communicatieoplossing
Voor alle organisaties die willen excelleren in klantcontact is er Xelion: een flexibel en betrouwbaar platform voor effectieve communicatie. Met Xelion pak jij de controle over de communicatie in en met je bedrijf. Jij kiest zelf de kanalen waarop je bereikbaar wilt zijn en van welke van de vele functionaliteiten je gebruikmaakt. Xelion is eenvoudig in gebruik, altijd beschikbaar en klaar voor de toekomst. Dat geeft rust!
Met Xelion is jouw organisatie altijd bereikbaar
Mobiele integratie
Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid. Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.
Alle functies
Alle standaard telefoonfuncties zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen en nog veel meer, zitten standaard in Xelion. Maar ook bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, verkeersklasses, skill-based routing en wallboards (voor Contact Centers).
Licenties
Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.
Hotdesking
Met hotdesking bent u op elke gewenste werkplek bereikbaar onder uw eigen nummer en belt u ook uit met uw eigen nummer. In Xelion 8 is hotdesking nog veel slimmer gemaakt! Gewoon een schuifje in de app en u bent lid van de groep(en)!
Microsoft 365
Met de door Microsoft gecertificeerde koppeling met het VoIP telefonie-platform van CNE kunt u met Teams bellen en gebeld worden op uw vaste telefoonnummers.
Door koppeling met de Microsoft Active Directory kunnen Xelion gebruikers worden gesynct met Microsoft gebruikers.
Door koppeling met de Microsoft Active Directory kunnen Xelion gebruikers worden gesynct met Microsoft gebruikers.
Softphone Apps
Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke ‘softphone app’, voor uw Windows desktop of notebook die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies. Maar natuurlijk kunt u ook bellen met een vaste telefoon of met de Xelion App op een smartphone (Android en IOS).
Rapportage
Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een eenmalige meerprijs een rapportage op maat.
Gespreksopnames
Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.
API
Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.
Chat
Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.
Presentielijsten
Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.
Adresboek
Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of laptop. Met LDAP ook beschikbaar op compatible telefoons.
Volledig in beheer
Uw Xelion wordt gehost op een netwerk van datacentra in heel Europa en kent geavanceerde, automatische fall-back functies. Updates en upgrades worden automatisch uitgevoerd, zowel van de Xelion centrale als van de Xelion clients en zijn inbegrepen in de prijs.
CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent.
CNE is geregistreerd telecom provider en is ingeschreven bij de ACM onder nummer 943723.
Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.
CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent.
CNE is geregistreerd telecom provider en is ingeschreven bij de ACM onder nummer 943723.
Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.
Buitenlandse nummers
CNE kan nummers leveren van vrijwel elk land. Dat kunnen regionale nummers zijn, dus met een netnummer van een bepaalde stad of streek (vgl 010, 020 enz), nationale nummers (vgl. 085, 088) of gratis nummers (vgl. 0800). De voorwaarden zijn per soort nummer en per land verschillend.
Voor de meeste landen en zeker voor regionale nummers is presence nodig: U moet dus kunnen aantonen dat u ook daadwerkelijk in die regio of stad gevestigd bent. Voor nationale nummers en voor gratis nummers zijn de eisen vaak minder streng.
Bij gratis nummers betaalt u natuurlijk voor inkomende belkosten. Ook die kunnen soms behoorlijk fors zijn.
Details weten? Neem contact op met onze sales afdeling.
Voor de meeste landen en zeker voor regionale nummers is presence nodig: U moet dus kunnen aantonen dat u ook daadwerkelijk in die regio of stad gevestigd bent. Voor nationale nummers en voor gratis nummers zijn de eisen vaak minder streng.
Bij gratis nummers betaalt u natuurlijk voor inkomende belkosten. Ook die kunnen soms behoorlijk fors zijn.
Details weten? Neem contact op met onze sales afdeling.
Xelion, CNE en klanten
Xelion Premium
€14 /Gebruiker per maand
- Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
- Gebruik van alle functies
- Wijzigingen binnen 24 uur
- 2 uur respons bij storingen
- Calamiteitenservice
- Nummerbehoud
- 3 maanden gespreksopnames
- Inspreekservice
Xelion Standaard
€11 /Gebruiker per maand
- Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
- Gebruik van alle functies
- 8 uur respons bij storingen
- Nummerbehoud
- 1 maand gespreksopnames
Details Xelion VoIP telefonie
Voor Xelion zijn spraakkanalen (lijnen) nodig.
Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.
Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand
Minimum contractduur is 1 jaar.
Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.
Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand
Minimum contractduur is 1 jaar.
Oplossingen voor zorgalarmering
De integratie van Xelion met de domotica en applicaties van Cinnovate biedt een mooie en zeer complete oplossing voor zorgalarmering.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Communication is the problem to the answer
(10CC - The things we do for love)